حساب خالی و مشکلات مهاجم استقلال
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

حساب خالی و مشکلات مهاجم استقلال

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:21

چک‌ها برگشت خوردند، قاضي تهديد شد!
محمد قاضي يکي از بازيکناني است که طلب زيادي از استقلال دارد و مد‌ت‌هاست جلسات مختلفي با افشارزاده برگزار مي‌کند تا شايد بتواند پول قرارداد سال گذشته خود را زنده کند اما عدم تزريق پول سبب شده حساب باشگاه خالي باشد و به همين دليل افشارزاده هم که به اين وضعيت روبه‌رو شده است نمي‌تواند جواب بازيکنان معترض را بدهد.

چک‌هاي برگشت خورده قاضي
محمد قاضي دو فقره چک 200 ميليوني بابت طلب فصل قبل دارد که باشگاه هنوز آن را پرداخت نکرده است. البته اين فقط بخشي از طلب قاضي است زيرا اين مهاجم در اين فصل نيز چک 400 ميليوني دريافت کرده که آن هم هنوز نقد نشده است. 800 ميليون چک قاضي در شرايطي نقد شده که حرف و حديث‌هايي در مورد جدايي اين مهاجم از جمع آبي‌پوشان به گوش مي‌رسد. اما همين طلب سبب شده تا باشگاه استقلال نتواند به راحتي از کنار نام قاضي بگذرد.

پيشنهادهاي پديده‌
باشگاه استقلال خوب مي‌داند که اگر بخواهد نام قاضي را از فهرست خود خارج کند بايد طلب او را تمام و کمال بپردازد. البته شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که باشگاه پديده مشهد طي تماسي با مهاجم آبي‌پوشان به او پيشنهاد حضور در استقلال را داده است که قاضي نيز به آنها گفته بهتر است موضوع را از طريق باشگاه پيگيري کنند.
مشکل اينجاست که حساب باشگاه خالي است و تلاش‌هاي افشارزاده و ساير مسئولان براي رساندن پول و تزريق کردن آن به بازيکنان همچنان ادامه دارد.

قاضي تهديد شد!
مهاجم استقلال چند وقت پيش با پولي که باشگاه بابت قرارداد سال‌هاي گذشته به او داد يک باب مغازه خريداري کرده است. اين مغازه با همان دو فقره چک برگشت خورده باشگاه خريداري شد و شنيده مي‌شود که چند روز پيش فردي که مغازه را به مهاجم آبي‌پوشان فروخته است به منزل اين بازيکن رفته و چک را پس داده است. او تهديد کرده که اگر ظرف چند روز آينده نسبت به نقد شدن چک‌ها اقدامي انجام ندهد و پول نقد به دست او نرساند، علاوه بر اينکه مغازه را پس مي‌گيرد، کاري مي‌کند که قاضي حسابي پشيمان شود! البته اين بار اولي نيست که اينگونه تهديد مي‌شود زيرا همين ماجرا چند وقت پيش هم اتفاق افتاده بود ولي مهاجم آبي‌پوشان نتوانست در فرصتي که طلبکار به او داده بود پول جور کند.

قاضي نمي‌خواهد جدا شود
در اين ميان گفته مي‌شود باشگاه پديده مشهد به مهاجم آبي‌پوشان گفته که اگر به اين تيم بپيوندد تمام مشکلات او را برطرف مي‌کند و کاري خواهد کرد که ديگر دغدغه مالي نداشته باشد ولي قاضي در مقابل اين پيشنهاد جالب همچنان سکوت کرده و منتظر است تا باشگاه استقلال به نوعي مشکل مالي‌اش را برطرف کند زيرا بيشتر علاقه‌مند است تا در جمع آبي‌پوشان بماند.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید